!!! Výprodej skladových zásob !!!

Jak nakupovat

Jak nakupovat

Aby byl Váš nákup co nejpříjemnější a nejpohodlnější, zde je pár tipů, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.

Hledání zboží

Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo.

  • Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v horním menu příslušné oddělení a v něm jednotlivé kategorie zboží, až se dostanete k cíli.
  • Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.

Těžko se rozhodujete? Kontaktujte nás a my Vám rádi poradíme.

 

Dodací lhůty

Jelikož je zboží UNIQNABYTEK.CZ od různých dodavatelů, výrobců či vyráběno přímo na objednávku, liší se i dodací lhůty pro jednotlivé zboží. Dodací lhůty jsou uvedeny u každého zboží (hned pod cenou produktu). V případě zboží s dodací lhůtou "na dotaz", doporučujeme ověřit reálný termín dodání. Při objednání zboží "na dotaz" Vás informujeme o dostupnosti vždy na základě aktuálních informací daného dodavatele. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Na dotaz“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.

 

Košík

  1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Vložte do košíku.
  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.
  3. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  1. Nový zákazník, pokud nakupujete na UNIQNABYTEK.CZ poprvé - zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce.
  2. Registrovaný zákazník, pokud jste již na UNIQNABYTEK.CZ nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Doprava a platba

Podle velikosti zboží vám bude nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Způsoby doručení.

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce.

V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Máte-li navíc k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.

Pokud máte vybráno jako způsob platby "splátkový prodej ESSOX", postupujte dle návodu zde.

Před objednáním zboží "na dotaz" se informujte o reálném termínu doručení objednávky. V případě že provedete objednávku zboží s dostupností "na dotaz" bez ověření dostupnosti, je možné zboží doručit až bude dostupné.

Na dobírku lze objednat i zboží, u kterého je uvedeno "PLATBA PŘI DODÁNÍ". V těchto případech se jedná o zboží na objednávku u kterého se nemusí platit záloha 50%, ale platí se až při dodání zboží.  Jde většinou o naše Bestsellery jako postele řady SUNSHINE, či SUNSHINE LUX. V tomto případě při objednání zvolte variantu platby 50/50 a do poznámky napište BESTSELLER. 

 

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Hodí se vědět

  • O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle 725 314 355.

 

  • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Na dotaz“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.

 

  • Berte prosím také na vědomí, že vzhledem k aktuální situaci se můžou termíny objednávek i měnit - prodloužit z důvodu posunutí termínů dodání dodavatelů, nebo v případě výroby zboží na objednávku, která je závislá také na dodávkách materiálů, jako jsou např. dřevo, kůže, výplňové materiály či jiné komponenty potřebné k výrobě. Tyto zpoždění bohužel nedokážeme ovlivnit. Děkujeme za pochopení.