!!! Výprodej skladových zásob !!!

Jak nakupovat

Jak nakupovat

Aby byl Váš nákup co nejpříjemnější a nejpohodlnější, zde je pár tipů, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.

Hledání zboží

Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo.

  • Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v horním menu příslušné oddělení a v něm jednotlivé kategorie zboží, až se dostanete k cíli.
  • Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.

Těžko se rozhodujete? Kontaktujte nás a my Vám rádi poradíme.

 

Dodací lhůty

Jelikož je zboží UNIQNABYTEK.CZ od různých dodavatelů, výrobců či vyráběno přímo na objednávku, liší se i dodací lhůty pro jednotlivé zboží. Dodací lhůty jsou uvedeny u každého zboží (hned pod cenou produktu). V případě zboží s dodací lhůtou "na dotaz", doporučujeme ověřit reálný termín dodání. Při objednání zboží "na dotaz" Vás informujeme o dostupnosti vždy na základě aktuálních informací daného dodavatele. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Na dotaz“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.

 

Košík

  1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Vložte do košíku.
  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.
  3. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  1. Nový zákazník, pokud nakupujete na UNIQNABYTEK.CZ poprvé - zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce.
  2. Registrovaný zákazník, pokud jste již na UNIQNABYTEK.CZ nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Doprava a platba

Podle velikosti zboží vám bude nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Způsoby doručení.

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce.

V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Máte-li navíc k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.

Pokud máte vybráno jako způsob platby "splátkový prodej ESSOX", postupujte dle návodu zde.

Před objednáním zboží "na dotaz" se informujte o reálném termínu doručení objednávky. V případě že provedete objednávku zboží s dostupností "na dotaz" bez ověření dostupnosti, je možné zboží doručit až bude dostupné.

Na dobírku lze objednat i zboží, u kterého je uvedeno "PLATBA PŘI DODÁNÍ". V těchto případech se jedná o zboží na objednávku u kterého se nemusí platit záloha 50%, ale platí se až při dodání zboží.  Jde většinou o naše Bestsellery jako postele řady SUNSHINE, či SUNSHINE LUX. V tomto případě při objednání zvolte variantu platby 50/50 a do poznámky napište BESTSELLER. 

 

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Hodí se vědět

  • O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle 725 314 355.

 

  • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Na dotaz“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.

 

  • Berte prosím také na vědomí, že vzhledem k aktuální situaci se můžou termíny objednávek i měnit - prodloužit z důvodu posunutí termínů dodání dodavatelů, nebo v případě výroby zboží na objednávku, která je závislá také na dodávkách materiálů, jako jsou např. dřevo, kůže, výplňové materiály či jiné komponenty potřebné k výrobě. Tyto zpoždění bohužel nedokážeme ovlivnit. Děkujeme za pochopení.

       

      NA CO JE DOBRÉ JEŠTĚ TAKÉ MYSLET PŘI OBJEDNÁVCE

      • i když jsou postele či sedací soupravy rozděleny na několik částí (modulů), přesto jsou jednotlivé moduly objemné, nebo dlouhé. Proto je dobré myslet na to, kudy se budou moduly dopravovat na místo kde mají být. Nejčastější případy které řešíme jsou, že modul neprojde dveřmi, protože je malá šířka zárubní dveří ( méně než 80cm - většina modulů sedacích souprav je v rozměrech 80 - 110cm), nebo velmi úzká a točitá schodiště. Pokud máte jeden z těchto případů, zkuste si promyslet alternativní "trasu". Pokud je dané místo v přízemí, lze řešit například dopravu modulů oknem. Lze si i někdy pomoci odmontováním podhlavníků sedačky.